Afișări ale paginii săptămâna trecută

sâmbătă, 5 martie 2016

Articole Practic


    Colaborarea mea cu prestigioasa revistă PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT a trecut de borna a 8 ani, iar în acest interval de timp am scris câteva zeci de articole. Fiindcă îmi era dificil să ţin evidenţa articolelor publicate în această revistă lunară, m-am decis să-mi fac un blog pentru a-mi fi şi mie mai uşor să ţin evidenţa temelor abordate. Blogul meu ARTICOLE PRACTIC a ajuns între timp Page Rank 2 şi cu peste 1.000.000 de vizitatori, ceea ce mi-a adus o oarecare reputaţie în blogosfera românească mai ales că-n clasamentul blogosferei roâneşti, Zelist, săptămâna aceasta sunt pe locul 633 din aproximativ 90.000  de bloguri şi site-uri înscrise. Ştiu sunt siteuri şi bloguri cu zeci şi chiar sute  de milioane de vizitatori, însă ţin să menţionez că blogul meu nu are decât câteva postări pe an (MAXIM 12), deoarece PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT este o revistă lunară şi într-un număr îmi este publicat un singur articol (doar în iulie 2011, am avut două articole!), au fost perioade întregi când nu mi s-a publicat niciun articol câteva luni consecutive. Asta deoarece la PRACTIC IDEI PENTRU CASĂ, GRĂDINĂ ŞI APARTAMENT concurenţa este acerbă, în redacţie ajungând sute de materiale lunar. REvenind la blogul meu ARTICOLE PRACTIC doresc să spun că vă aştept pe toţi cu drag acolo ca să lecturaţi şi să comentaţi articolele mele pe care le-am scris şi care mi-au fost publicate în această revistă !!!

Cu stimă şi consideraţie al dumneavoastră acelaşi Robert Codescu - Ploieşti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu