Afișări ale paginii săptămâna trecută

vineri, 6 iunie 2014

Vizitatorii

     De ceva vreme sunt ancorat în fenomenul blogging şi-mi place să cred că am început să mă pricep cât de cât la aşa ceva. Acum aş vrea să vă vorbesc despre cei care vă accesează blogul şi mai ales de ce fac ei asta. Vizitatorii blogului tău provin din câteva surse principale:
 1.) Redirecţionări de la "Google Search".
 2.) SHARE pe Facebook
 3.) Afişare link la statusul de mess
 4.) Text cu multe cuvinte ancoră
 5.) Redirecţionări din banner şi/sau link exchage
 6.) Promovare pe forumuri dedicate
 7.) Apartenenţa la diferite cumunităţi de bloggeri  (eBloguri)
 8.) Etichete multe şi mai ales, eficient alese
 9.) Reţea de prieteni şi amici online foarte bine dezvoltată
10.) Comentarii multe (fără Spam), pe alte bloguri

     Totuşi cum îţi dai seama că cineva ţi-a vizitat blogul dacă nu ţi-a lăsat un feedback sau un comentariu !?!? O soluţie elegantă ar fi instalarea unui COUNTERFLAGS, adică mai pe înţelesul tuturor un contor de steaguri. Atunci când cineva îţi accesează blogul dintr-o ţară pe widgetul COUNTERFLAGS-ului de pe blogul tău va apărea steagul ţării din care ai fost accesat. Pe blogul meu cu articolele mele publicate în revista "PRACTIC IDEI" am instalat un astfel de widget şi am 361.820 vizitatori (la ora acestei postări), din 101 ţări (adică jumătate de planetă).

























     Sunt pe deplin conştient de faptul că, mulţi au ajuns accidental pe blogul meu căutând cu totul altceva, dar pe mine mă linişteşte şi încântă când apăs "Flag Map" şi văd steagurile ţărilor din care am fost accesat şi că cei care mă acuzau că aş fi cumpărat trafic pentru blogul meu, se mai domolesc când văd pe câtă suprafaţă din Terra a fost accesat blogul meu ARTICOLE PRACTIC şi mă bucură câte-un articol scris într-o limbă şi cu caractere necunoscute mie şi sunt nevoit să folosesc Google Translate ca să înţeleg ce scrie şi bineînţeles, să pot să-i răspund vizitatorului meu.
     Şi uite aşa accidental, dinadins sau redirecţionat blogul meu a reuşit să primească o reputaţie online de Page Rank 2 (deocamdată), pe care multe siteuri cu echipe întregi şi informate de SEO, nu au reuşit să o dobândească încă !!!
    De aceea închei această postare spunând MERCI BEAUCOUP, MUCHAS GRACIAS, MULTO GRAZIE, MULŢUMESC MULT, THANK YOU VERY MUCH pentru vizitele pe care mi le-aţi făcut cu atâta generozitate, dragii mei coplanetari !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu